pátek 30. prosince 2016

Co jsem si koupila v Primarku?

Zdravím Vás moje milé čtenářky! 

Před Vánoci jsem byla s přítelem, kamarády a rodinou ve Vídni. Je to už taková naše tradice - podíváme se na Vánoční trhy, dáme si výborný punč s ovocem, typickou rakouskou klobásu a velkou koblihu, mňam! :) Po cestě tam se zastavujeme v nákupním centru na okraji Vídně, což ocení zejména dámská část naší posádky. Naštěstí máme tolerantní chlapy, takže to bez zbytečných řečí vždycky nějak přetrpí. 
Naším hlavním cílem bývá Primark, jednoduše proto, že ho u nás nemáme a každý o něm básní. Já se musím přiznat, že nějaké módní kousky si tam většinou nevyberu, nabídka se mi zdá zhruba podobná jako u nás. Ale mám odsud moc ráda základní kousky oblečení, jednoduchá trička, doplňky a spodní prádlo. Taky jsem byla nadšená z bytových doplňků, ale ty si pořídím, až budu mít svůj domeček. Zatím bych je neměla kam dát, můj pokoj už skoro praská ve švech. Příjemné čtení! :)

velká šála, svíčky

košile, kruhová šála + čepice

triko s dlouhým rukávem, neprůhledné punčocháče, rukavice, čepice a neodolala jsem mým oblíbeným Rittersport čokoládkám :)

a nakonec dva páry náušnic, oboje vypadají v uchu skvěle

A jsme u konce. Nejprve jsem chtěla tento nákup zařadit do klasického měsíčního článku, ale byl by příliš dlouhý. Já mám články o nákupech moc ráda, tak doufám, že i Vy :)

Navštívily jste už Primark? Co si odtud vozíte?

Těším se na Vaše komentáře. Krásný Silvestr a začátek nového roku! :)

14 komentářů:

  1. Hezké kousky, lituju, že když jsem tam byla, tak jsem si neodvezla žádnou šálu! A svíčky už tam asi nekoupím, protože co jsem měla posledně, tak jsem se nemohla zbavit dojmu, že je taková "chemická" a vím, že mě z ní bolela hlava:/
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šály mají opravdu super - levné, ale příjemné a krásně heboučké. Já jsem je zatím nezapalovala, jenom jsem k nim přivoněla a ty vůně se mi teda líbí moc. Uvidíme, jak se změní po zapálení :)

      Vymazat
  2. Já v Primarku ještě nikdy nebyla, ale slyším dost protichůdné názory, někdo je nadšený a někdo tvrdí, že je to divná hrabárna :D Na první pohled jsem se zamilovala do čepice s bambulí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No takový obyčejný obchod jako třeba u nás New Yorker. Myslím, že nejvíc lákavé na něm je právě to, že u nás není a tím získává punc něčeho exkluzivního :D Čepice je super, mám ráda tyhle s bambulí. Mám jich už několik a žádné jiné už nenosím :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi náušnice a obě čepice:-) Já jsem byla v Primarku před měsícem, ale tentokrát to nebyly zrovna plodné nákupy, moc mně toho nezaujalo, ale to se stává, příště si to třeba zase vynahradím. Jinak, já moc ráda šmejdím v jejich sekci home decoru a taky tam ráda nakupuji spodní prádlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těchto úlovků mám taky radost, náušničky i čepice už nosím a vypadají super. Bytové doplňky mají opravdu krásné, takové roztomilé blbinky :)

      Vymazat
  4. Do Primarku bych chtěla konečně zavítat :D Ta šála je moc pěkná!

    Můj prosinec 2016

    16 věcí za rok 2016

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektné nákupy! Ja som ešte v Primarku nebola, ale ako vidím všetky tie hauly odtiaľ, čo najskôr by som to mala zmeniť:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají se tam najít super kousky, to je pravda. Za podívanou to určitě stojí :)

      Vymazat
  6. Super veci, najme ten cerveny sal je perfektny. Ja by som tak chcela skocit do Primarku, len u nas ho nikde nemaju :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc je super příjemný. Z toho si nic nedělej, my ho tady taky nemáme :D

      Vymazat
  7. Svíčky v Primarku nakoupím vždy! :) Ta šála je pěkná, mám velmi podobnou, také z Primarku. Košile je super..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem od nich neměla žádná velká očekávání, ale vypadají skvěle a překvapivě dobře i voní :) šála je strašně příjemná, jsem ráda, že jsem ji nakonec hodila do košíku.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)