neděle 30. dubna 2017

Alverde divoká růže - denní krém, noční krém, pleťový olej

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

V poslední době mě láká víc než kdy jindy pečující kosmetika od značky Alverde. Nedávno jsem od nich měla čistící pleťové pěny - s heřmánkem a limetkou, obě varianty byly super a moc ráda jsem je používala. Proto když jsem viděla v jejich stojanu péči s výtažkem z bio růže určenou pro suchou pleť, rozhodla jsem se, že ji vyzkouším. Sáhla jsem po denním a nočním krému a pleťovém olejíčku, který používám střídavě s nočním krémem. A jak jsem s touto řadou spokojená? :)



Na úvod chci říct, že se mi moc líbí, že všechny produkty jsou zvlášť zabalené ještě v krabičce. Já jsem šla původně cíleně pro olejíček a chvilku mi trvalo než jsem ho našla, protože jsem ho hledala v lahvičce a nenapadlo mě, že bude zvlášť zabalený ještě v papírové krabičce. To jen aby se vám v drogerii lépe orientovalo :)
Upřímně musím říct, že se o složení kosmetiky nějak moc nezajímám. Ráda používám přírodní kosmetiku, ale nevadí mi ani troška chemie, tyhle věci nějak neřeším. Pokud vy ano, tak by vás mohlo zajímat, že tato kosmetika se pyšní označením Vegan, neobsahuje syntetické vůně, barviva a konzervační látky. Obsahuje pouze suroviny z kontrolovaného ekologického zemědělství a nenajdete v ní silikony ani složky na bázi minerálních olejů. Krémy jsou určené pro suchou pleť, kterou já vyloženě nemám. Mívám sušší místečka na bradě a kolem nosu, ale mastnější T - zónu. Zjistila jsem ale, že hydratace není nikdy dost a ráda si kupuji produkty určené právě pro suchou pleť. Mám vysledováno, že na mé pleti fungují nejlépe.
Při několika prvních použitích mě překvapila parfemace kosmetiky, která je poměrně neobvyklá a z počátku mi nebyla nijak zvlášť příjemná. Postupně jsem si na ni ale zvykla a už mě při používání neobtěžuje ani ji nevnímám. Konzistence krémů je přesně taková, jakou mám ráda. Denní krém má řidší konzistenci, dobře se roztírá, rychle se vstřebává, pleť výborně připraví na makeup, který můžete nanášet téměř okamžitě po aplikaci krému. Makeup na něm dobře drží, nevytváří na pleti hrudky ani nejednotné barevné mapy. Moc ráda ho ale používám i ve dny, kdy se zrovna nelíčím. Je patrné, že pleť je po jeho použití krásně jemná na dotek a hydratovaná. Noční krém má maličko hutnější konzistenci než denní krém, tím pádem se i déle vstřebává, což mi vůbec nevadí a je zabarvený maličko víc do žluta. Ráda ho používám po vyčištění pleti mycím gelem a micelárkou. Někdy mívám po mokrém způsobu odličování pocit, že mám pleť vysušenou a jakoby mě pne a pálí, ale když se namažu tímhle krémem je pleť téměř okamžitě zklidněná a nepříjemné pocity zmizí.


Posledním zástupcem z této řady, který vlastním je pleťový olejíček. Podobných produktů na obličej jsem se vždycky bála, protože jsem měla obavy, že mi budou pleť zbytečně mastit. Opak je ale pravdou. Od té doby co jsem vyzkoušela Makadamiový olej od Havlíkovy Apotéky sahám po olejíčcích moc ráda. Používám je pouze na noc na střídačku s nočním krémem, podle toho na co mám zrovna náladu.
Tenhle olejíček je v roztomilém mini balení, obsahuje 15 ml produktu. Moc se mi na něm ale líbí praktické kapátko, díky kterému se olej skvěle nanáší. Většinou si na pleť dávám tři kapky a bohatě to stačí. Pokud byste ho chtěly používat na den třeba pod makeup a vyžadovaly od něj rychlé vstřebání, tak jedna kapička úplně stačí. Je to další olej, který mě nezklamal. Naopak, stal se mým velkým oblíbencem. Pleť je po něm krásně hydratovaná, jakoby napitá vodou a nic jí nechybí. Jenom zase musím zmínit parfemaci, která není úplně podle mého gusta, ale to je to poslední, co by mi vadilo. Díky skvělým vlastnostem to této kosmetice mileráda odpustím. Pokud jste ale přecitlivělé na vůně, tak doporučuji před koupí předem očichat. V zimě jsem měla kolem nosu suché šupinky kůže, které mi při pravidelném používání těchto tří produktů úplně vymizely. Já jsem ze všech tří kousků nadšená a nemůžu proti nim říct vůbec nic špatného. Dříve jsem si pořizovala hlavně pleťové krémy z lékáren, protože jsem k péči z drogerie neměla úplně důvěru, ale značka Alverde mě vyvedla z omylu. Na pleti mi jejich kosmetika funguje opravdu tak jak má a já se v budoucnu ráda a bez obav zase poohlédnu po něčem v jejich sortimentu.


Co Vy a Alverde? Ano nebo ne? :)

Mějte se krásně a užívejte prodlouženého víkendu!

2 komentáře:

  1. Složení u kosmetiky nijak moc neřeším, přírodní kosmetika je fajn a nebráním se jí, ale jet jen na vlně bio kosmetiky, to by nebylo nic pro mně:-) Ale musím říct, že na tyhle výrobky, hlavně tedy na ten olej jsi mně docela nalákala, až budu v dm, tak vím, po čem se od Alverde podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jenom bio kosmetika by mě taky nebavila. A to jsem ještě zjistila, že z téhle řady mají i pytlíčkovou pleťovou masku, tu si chci taky pořídit a vyzkoušet ji :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)