neděle 14. května 2017

Nákupy - duben

Přeji Vám krásnou neděli holky!

Doufám, že si užíváte sluníčka, které začíná pomalu nenápadně vykukovat a já věřím, že to tak už zůstane a nepřijde žádné rapidní ochlazení. Mě tohle počasí neskutečně nabíjí, ráda trávím čas venku v přírodě. 
Dnes bych se ještě naposledy chtěla vrátit k uplynulému měsící a tomu, co jsem si pořídila. Duben byl především ve znamení nákupů oblečení, s měnícím se počasím jsem potřebovala trochu obměnit a doplnit i šatník. A samozřejmě jsem si udělala radost i nějakou tou kosmetikou, pojďte se na to společně se mnou podívat :).


 suchý šampon Batiste, deodorant Balea, šampon Yves Rocher

 sprchový gel Yves Rocher, odlakovač Dermacol, jednorázová holítka Balea

 pleťová maska Yves Rocher, pleťový krém Lirene, sada štětců na oči Ebay

 top a šátek C&A, bačkůrky F&F

 světřík C&A, tričko Bonprix

 top Terranova, mikina Vinted

tričko Mohito, parka Vinted

A jsme u konce. Nebylo toho zrovna málo, ale občas si musíme udělat radost :) Co pěkného jste si pořídily Vy?

Mějte se nádherně!

14 komentářů:

  1. O šatníku mi nemluv, léto a teplejší jarní dny jsou moje krizovky, kdy nemám co na sebe :D Po státnicích budu muset udělat nájezd na obchody (ale to už určitě všude budou zimní kolekce) :D Kosmetika vypadá všechna moc hezky :) Mám krém Lirene a je překvapivě hrozně fajn :) Odlakovač Dermacol mě naopak nenadchnul. Přijde mi, že mi nehty vysušuje a dost rychle ubývá. Myslím, že jsem měla i tu masku YR a byla super. Batiste v této verzi mám u přítele, takže ho zas tolik nepoužívám, ale voní hezky :) Asi bych měla taky dělat nákupní články, spíše dávám vše na Instagram a tam se to tak nějak rozptýlí a ztratí, že mám vždycky pocit, že jsem si nic nového nepořídila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem loni všechno odkládala až po státnicích, takže tě úplně chápu a držím pěsti :) Já jsem odlakovač Dermacol už jednou měla a mě se naopak zdálo, že nehty docela pěkně vyživí oproti jiným odlakovačům. Masku Yves Rocher jsem zkoušela zatím dvakrát, ale zatím to vypadá na velkého oblíbence, jeví se mi skvěle! Já nákupní články čtu moc ráda, takže v tomhle tě určitě podpořím :D

      Vymazat
  2. Oblečení top - hlavně mikinka a ta bundička! Štětce se mi také dost líbí! Batiste šampon je TOP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, teď mám nějaký suchý šampon od Baley, ale ted se s Batiste vůbec nemůže rovnat :)

      Vymazat
  3. Masky pure Yves rocher mi seděla. Pěkné nákupy a ty štětce vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zatím taky moc vyhovuje, uvidíme jak dál. Štětce jsou super jako vizuálně, tak i kvalitou, navíc za tu cenu není co řešit :)

      Vymazat
  4. Hezké nákupy, hlavně se mi líbí ty štětce na oči, taky jsem si říkala, že bych si nějaké z eBay na zkoušku pořídila. Dermacol odlakovač a Batiste šampon jsou super, kupuji je pořád dokola, v tomhle experimentovat už nemám potřebu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám štětce téměř výhradně z ebay, jak na oči, tak na pleť a nemůžu si stěžovat, jsou super :)

      Vymazat
  5. Ten odlakovač si plánuju pořídit, měla jsem ho a byl fajn! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem jeden spotřebovala a byl skvělý, vůbec nevysušoval nehty, tak jsem si ho znovu ráda pořídila :)

      Vymazat
  6. Jůů bačkůrky a moc krásný oblečení Peti :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé veci. Sprchové od Yvess Rocher milujem. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)