pondělí 10. července 2017

Nákupy - červen

Zdravím Vás a přeji Vám úspěšný začátek nového týdne!

První červencový týden je za námi a já bych vám ráda ukázala, jakou kosmetiku a oblečení jsem si pořídila v uplynulém měsíci. Nějak jsem měla pocit, že jsem nakupovala poměrně dost, ale při focení jsem byla mile překvapená, že toho vlastně tolik vůbec není. Z kosmetiky jsem jenom doplnila zásoby a z oblečení jsem si pořídila taky pár kousků - jednoduchá basic trička a topy na cvičení. Dál nějaké šatičky a kraťásky, které už jsem nosila a momentálně jsou v koši na špinavé prádlo, ale myslím, že ani tak o nic moc nepřijedete, tak jdeme na to :)


voda ve spreji s limetkou a mátou Balea, krém po opalování Sun Dance, maska na vlasy Balea

deodoranty Dove

pleťový peeling Neutrogena, maska na vlasy Alverde, lokální přípravek na akné Yves Rocher, náušnice Gate

trička a tílko House

topy Strops.cz

Tak dneska to bylo rychlé, doufám, že příští měsíc se mi taky zadaří a nebudu dělat žádné unáhlené nákupy, ikdyž pořád zastávám názor, že občas je prostě potřeba udělat si radost něčím hezkým.

Mějte krásný den! :)

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jo, na cvičení a běhání bude super, budu v něm zářit :D

      Vymazat
  2. Skvelé nákupy. Pozerám na tu Neutrogenu a rozmýšlam, že raz som mala od nich čistiaci gel tejto rady a teda až tak ma neohuril. Každopádne peeling može byť super.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ho použila pákrát a dobrý, hlavně se mi na něm moc líbí ta svěží vůně :)

      Vymazat
  3. Pěkné nákupy, taky jsem si teď nabrala nějaké deodoranty Dove, dlouho jsem žádný od téhle značky neměla, tak jsem zvědavá. Okurku a zelený čaj si ale ve sprchovém gelu kupuji na léto a je to skvělá vůně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jejich deodoranty kupuji většinou do zásoby v nějaké akci, v Tetě na ně mívají často 50% dolů. Já jsem taky měla pár sprchových gelů od Dove, ale myslím, že parfemaci okurky ještě ne, ale je to dobrý tip, díky :)

      Vymazat
  4. dezodorant dove powder touch som mala ale akosi mi vadila jeho vôňa a všetkym naookolo sa páčila inak používam stále ten klasický modrý alebo cien. peeling od neutrogeny vyzera dobre zatiaľ mám jeden od yves rocher ktorý nevysúša pleť tak som spokojná a pekné trička♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho taky měla a vůně se mi moc líbila, celkově mám tyhle jemné parfemace od Dove moc ráda :)

      Vymazat
  5. Topy ze strops se mi hodně moc líbí :) Peti, antiperspiranty Dove mám ráda, akorát přítel mi říká, že ho hrozně dusí, já to tak nevnímám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsou ze super lehkého materiálu, což mám na cvičení nejradši. Mě Dove taky vůbec nedusí, ale teď jsem si koupila deodorant od Baley a s nima teda tenhle problém mám, to se zakuckám vždycky :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. I já mám kosmetiku Balea moc ráda, v jejich sortimentu se dají sehnat skvělé produkty za pár korun :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)