pátek 25. srpna 2017

Řasenka Yves Rocher Vertige Volume

Zdravím Vás holky!

Řasenky a já jsou věčné téma, protože svoje řasy mám krátké a rostou mi poměrně nepravidelně, ikdyž musím říct, že od té doby, co jsem používala sérum na řasy, tak se mi rapidně zlepšily, ale kdo by nechtěl mít řasy jako mrkací panenka? Já tedy ano a proto stále zkouším nové řasenky a hledám tu pravou pro mě. V květnu jsem měla narozeniny a od kolegyň z práce jsem dostala kosmetiku od Yves Rocher, včetně novinkové řasenky s názvem Vertige volume. Moc mě to potěšilo, protože v minulosti jsem měla od této značky už jinou řasenku, kterou do dnes považuji snad za tu nejlepší jakou jsem kdy měla a byla jsem zvědavá, zda budu z téhle taky tak moc nadšená.


Dle oficiálního popisu výrobce by měla tato řasenka vykouzlit extrémně husté, objemné a vytočené řasy. 
Samotná řasenka má silikonový kartáček ve tvaru přesýpacích hodin. Kartáček je poměrně velký, takže mi nějakou dobu trvalo než jsem si na něj zvykla a naučila jsem se s ním pracovat, protože tyhle velké kartáčky nejsou úplně vhodné při použití na malé zapadlé oči jako mám já. Měla jsem problém, že se mi při aplikaci obtiskoval kartáček o nadočnicový oblouk, ale stačí trochu cviku a jde to lehce. Zajímavostí je, že kartáček má na sobě drážky, které fungují jako zásobník, který by měl maximálně zintenzivnit objem už při první aplikaci bez nutnosti opět namáčet kartáček při opakovaném použití.
Náplň je poměrně hustá, opravdu černočerná, dobře na řasách drží a netáhne je dolů, ani během dne. Musím říct, že po použití téhle řasenky jsem opravdu spokojená s tím, jak vypadají moje oči, není třeba linka ani oční stíny a i přesto vypadá líčení očí prostě dobře. Řasy jsou hezky natočené, mají větší objem a celkově vypadají dobře, oči jsou opticky tak nějak víc otevřené a výraznější. Řasenka mi dobře drží na očích celý den, bez rozmazávání zvládne mírné slzení očí i lehký déšť. Já si aplikuji ze zvyku dvě vrstvy, protože mám radši výraznější řasy, ale dobře vypadá už i v první vrstvě. Řasy nejsou slepené, ale jsou pěkně jedna vedle druhé. 

Celkově jsem na ní nenašla nic, co by mi vadilo nebo mě nějak obtěžovalo, jsem s ní maximálně spokojená a mám chuť prozkoumat všechny řasenky, které má Yves Rocher ve své nabídce, protože tahle a Sexy Pulp jsou opravdu výborné produkty a v drogerii jsem ještě nenašla řasenku se kterou bych byla takhle moc spokojená (ikdyž stále hledám a zkouším nové řasenky). Navíc ji používám už druhý měsíc a pořád je akorát tak mokrá, výborně se s ní pracuje a nevytváří na řasách žmolky. Počkejte si na nějakou akci, které bývají v obchůdkách YR velmi často a pokud vás zaujala a hledáte dobrou objemovou řasenku, tak ji určitě zkuste. Myslím, že nebudete litovat :)




Co Vy a řasenky? Jaká je ta Vaše nejlepší? Budu ráda za každý tip :)

Krásný víkend!

2 komentáře:

  1. Pro mně je pořád nejlepší a na prvním místě Lash Sensational od Maybelline:-) Ale tahle řasenka vypadá vážně zajímavě, pokud natrefím na akci, tak ji budu muset taky zkusit, třeba najdu další oblíbenkyni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem nezkoušela, protože jsem v minulosti několik řasenek od Maybelline měla a zdály se mi docela průměrné, ale ja pravda, že zrovna na tuto slyším extrémně hodně chvály :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)