pátek 22. září 2017

Micelární voda Mixa pro citlivou pleť

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Z mých článků už asi víte, že micelární vody jsou nezbytnou součástí mojí péče o pleť. Ráda je používám k odlíčení očního makeupu a následné dočištění pleti po použití mycího pleťového gelu. Pokud spěchám a nemám přístup k odličování na mokro, tak pro mě není problém odlíčit si s micelárkou celý obličej včetně očí. Je to pro mě pohodlný, rychlý a příjemný způsob odličování. 
Micelárních vod mám už vyzkoušený nespočet, jak těch dražších z lékárny, tak i různé zástupce z drogerie. Tentokrát padla volba na produkt značky Mixa, konkrétně na verzi určenou pro citlivou pleť náchylnou k podráždění. Jak myslíte, že obstála?


Na úvod musím říct, že se mi moc líbí balení, kde na etiketě najdete test, zda máte opravdu citlivou pleť, který se skládá z několika otázek. Pokud na tyto otázky odpovíte kladně, pak je jasné, že jste vybraly dobře, pokud ne, můžete se podívat po jiné variantě. Tahle micelárka slibuje jemné a šetrné odstranění makeupu z očí a tváře jedním tahem bez tření pokožky. Navíc fyziologické pH 5,5 shodné s pletí respektuje její ochrannou bariéru a zklidňující panthenol pomáhá zmírnit její podráždění. Tento produkt neobsahuje silikony, parabeny ani alkohol.

Jak už jsem řekla v úvodu, tak tuhle micelárku používám především večer k odlíčení nebo dočištění pleti. Už několik let nosím kontaktní čočky a myslím si, že mám oči a oční okolí poměrně citlivé. Při odličování očí tímhle produktem ale nemám žádný problém, micelárka odlíčí výborně oční stíny, linky i řasenku. Voděodolnou řasenku nepoužívám, takže to posoudit nemohu. Velmi mi vyhovuje v tom, že v očích nijak neštípe, nepálí, dokonce ani nevytváří pocit zamlžených očí. S makeupem si taky poradí hravě, dobře ho odlíčí a zbaví pleť i běžných nečistot, které se na ní nakupily např. během spánku z ložního prádla. Nemůžu souhlasit s tím, že odlíčí makeupem jedním tahem, ale odlíčí ho velmi rychle. Co velmi oceňuji je to, že oční okolí ani pleť není po této micelární vodě vysušená a moc se mi líbí, že při použití na pleti nepění a po použití ani nelepí. Pro mě je to ideální produkt, kterému nemám co vytknout. Poměr cena vs. kvalita je super a nevidím rozdíl mezi mojí oblíbenou růžovou Biodermou, Lorealkou nebo Garnierkou. Se všemi jsem velmi spokojená a všechny fungují skvěle. Záleží jenom na vás jaká značka vám je sympatičtější nebo jaký je váš finanční rozpočet. 

Tohle je moje první věc od značky Mixa a jenom mě utvrdila v tom, že chci sortiment této značky prozkoumat do budoucna více. Momentálně testuji univerzální krém a zatím jsem taky spokojená. Mixa je podle mého názoru takový střed mezi klasickou drogerkovou kosmetikou a tou lékárenskou, takže pokud nebudete vědět po čem sáhnout, Mixu vám mileráda doporučím :).


Co Vy a značka Mixa? Máte rády jejich kosmetiku? :)

Krásný začátek víkendu! 

4 komentáře:

  1. Kromě jejich DD krému, který má strašně karotkový odstín jsem byla se vším, co jsem zkusila spokojená. Často si kupuji i jejich odličovač očí, asi jeden z nejlepších, které jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na ten odličovač jsem slyšela snad největší pozitivní ohlasy, ten mám taky na mém pomyslném "wishlistu" :)

      Vymazat
  2. Ahoj, kdyz nosis kontaktni cocky, pouzivas nejake takoveto doplnky nebo vitaminy https://www.nejlevnejsikontaktnicocky.cz/vitaminy-a-potravinove-doplnky/ ? Jsem nova uzivatelka konktatnich cocek a rada bych nejake rady. Diky ;) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nene, nic takového neužívám. Mám tříměsíční čočky, které si na noc vždy naložím do roztoku, aby se vyčistily. Jinak s nimi ani s očima nic speciálního nedělám :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)