sobota 7. října 2017

Co jsem dělala v září?

Zdravím Vás krásky!

Venku máme pošmourno a na můj vkus docela velkou zimu, pokud jste doma v teple, doufám, že vám dnešní den trošičku zpříjemním novým článkem. Je vtipné, když si prohlédnu fotoshrnutí měsíce za srpen a za září - ty fotky se diametrálně liší. V srpnu samé sluníčko, melouny, ovoce, letní pohoda a v září už čaje, knížky a svíčky :D. Ale nemůžu říct, že bych podzim neměla ráda, každé roční období má něco do sebe a na každém vidím něco hezkého. Zvlášť to spadané barevné listí mě hodně baví. Uplynulý měsíc byl hodně o domácí pohodě, dobrém jídle a zkoušení nových receptů. A kromě toho jsem si taky pořídila nový diář na rok 2018 - ano, myslím už takhle dopředu, ale není čas ztrácet čas :)

 začíná fíková sezóna a můj návrat k teplým víkendovým snídaním



 samozřejmě ani v září jsem nezahálela a přečetla pár knih

 poctivě testuji tento slavný makeup od Catrice

 miluji skořicové šneky, poprvé jsem dělala domácí a moc mi chutnaly

 a rovněž poprvé jsem dělala domácí lasagne a měly úspěch
 
 tyhle diáře mi maximálně vyhovují svým uspořádáním, kde je dost prostoru na poznámky a úkoly, navíc ráda koupí podpořím holky z A cup of style

 s přítelem jsme objevili výbornou restauraci, která se zařadila k místům, kam budeme rádi chodit

A jsme na konci. Jaké bylo Vaše září? :)

Krásný víkend.

6 komentářů:

  1. Tvoje fotky s jídlem mi vždycky udělají chutě, třeba ty lasagne vypadají skvěle:-) Stříbrnou zátoku jsem před nedávnem dočetla, jak jsem se do ni začetla, tak se nešlo odtrhnout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou musím souhlasit, byla to hodně zajímavá a napínavá knížka. Celkově mě knihy od Jojo moc baví, ráda je střídám s kriminálkami :)

      Vymazat
  2. Měla bys k těm fotkám jídla posílat automaticky i ochutnávku :D Diář jsem vždycky chtěla mít, ale když už jsem před lety nějaký měla, stejně jsem ho nikdy nepoužívala :D Asi zkrátka nejsem tak zaneprázdněná, abych ho potřebovala :D Moje září bylo ve znamená brigády, jinak jsem nic extra nedělala krom výletu do Varů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to šlo, tak bych ti klidně poslala, to mi věř :) Tak to já jsem přesný opak, co si nezapíšu, to za chvilku nevím, takže diář je pro mě nezbytnost. Diáře z předešlých let si schovávám a ráda si v nich jednou za čas zalistuji a připomínám si zážitky a události :)

      Vymazat
  3. Pěkný fotky, tyhle články mě baví... :)
    Jak se ti líbila Stříbrná zátoka? Mě ta knížka úplně dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že se ti tyhle články líbí, to je pro mě největší odměna. Líbila se mi moc, ze začátku jsem se bála, že to bude něco rádoby naučného o životě velryb, ale super, četla se skvěle, měla spád a byla napínavá až téměř do konce :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)