pátek 27. října 2017

Dermacol Noblesse fusion makeup

Zdravím Vás moje milé čtenářky! 

Už je to nějakou dobu co se na kosmetický trh jako lavina vřítily tekuté makeupy s kapátkovým aplikátorem. Samozřejmě jsem neodolala ani já a musela jsem si jich pár pořídit a vyzkoušet. Dnes se podíváme na zoubek tomuto zástupci od české značky Dermacol, který je určen pro všechny typy pleti. Je to moje vůbec první zkušenost s makeupy od této značky, tak se podíváme, jak obstál.


Dle oficiálního popisu výrobce se jedná o zdokonalující tekutý makeup, který by měl pleť zmatňovat, barevně sjednocovat a retušovat nedokonalosti. Pleti by měl dodávat sametový, bezchybný vzhled a hebkost, která vydrží den.

Já musím moc pochválit bytelné skleněné balení, které je opravdu z pevného skla, takže se nemusíte bát, že by se vám rozbilo třeba v kosmetické taštičce při cestování. Konzistence makeupu je opravdu velmi řídká, proto se makeup kapátkem dobře nanáší. Já si makeup nanáším po kapkách rovnou na obličej a následně zapracovávám do pleti navlhčenou houbičkou na makeup. Makeup s houbičkou skvěle pracuje, výborně se nanáší, krásně s pletí splyne, není na ní téměř vidět a nevytváří nevzhledné mapy. Krycí schopnost bych označila v jedné vrstvě jako střední - velmi dobře pleť sjednotí, dobře zamaskuje červené žilky, kruhy pod očima i další barevné nedokonalosti pleti. S vystouplým a zarudlým pupínkem si ale neporadí, na to je potřeba korektor. 

Po nanesení vytváří matný finish, není třeba pudrovat. Ale asi po čtyřech hodinách už mám mastnější T-zónu, takže je potřeba to opravit. Jinak mě velmi zaujal výsledný efekt na pleti. Po nanesení je obličej neskutečně hebký na dotek, vůbec nevím jak to popsat, snad opravdu jako samet. Hodně mi vyhovuje, že tento makeup je opravdu lehoučký, vůbec ho během dne na tváři necítím a nevytváří na pleti masku. Naopak působí velmi přirozeně a obličej s ním vypadá krásně upraveně. O mojí oblibě svědčí i to, že ho mám asi třetí měsíc a už mi tam zbývá jenom maličko produktu na posledních pár použití. Mám ho opravdu velmi dobře otestovaný, jsem s ním moc spokojená, ačkoliv jsem na něj četla vesměs negativní názory. Mně moc vyhovuje a v nějaké slevové akci bych si ho klidně pořídila znovu. Mám ho v odstínu Nude, což je na barevné škále druhý nejsvětlejší a teď když mám pleť ještě mírně opálenou z léta mi skvěle sedí. 

Jediné, co nemohu potvrdit je celodenní výdrž, protože po nějakých deseti hodinách se mi makeup začíná vytrácet z oblasti T-zóny, kde se přirozeně více mastím. To mu ale odpustím, protože nepotřebuji mít dokonalou pleť celý den. Za sebe ho hodnotím jako velmi povedený kousek a ráda vám ho doporučím.


Co Vy a makeupy od Dermacol? Jaký je Váš oblíbený? Budu ráda za tipy :)

Krásný víkend!

2 komentáře:

  1. Od Dermacolu jsem měla moc ráda 24h control, ale jen do doby než ho inovovali, protože tím ho zmršili. Tenhle jsem měla ve vzorku a nesedl mi ani trochu, ale každá pleť je jiná a je dobře, že Tobě sedí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem slyšela snad taky samé pozitivní recenze, ale jestli ho inovovali a je to spíš víc ke škodě než k užitku, tak je to smůla. Mně tenhle vyhovuje opravdu moc :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)