čtvrtek 12. října 2017

Spotřebováno - září

Zdravím Vás holky a přeji krásný večer!

Je neskutečné, že už tu máme druhý říjnový týden a za dva měsíce dokonce Vánoce. Já bych se dnes ještě ráda vrátila k uplynulému měsíci a mojí spotřebě kosmetiky. V září jsem se podívala na dno celkem patnácti kouskům kosmetiky. Jsem ráda, že se mi daří kosmetiku spotřebovávat, nejen pořizovat další. Teď se dokonce blížím na dno jedné mojí oblíbené rtěnky, což se mi ještě nikdy nepodařilo, ale o tom až příště :)



Gel na holení Albert Quality - 5/5
Určitě jste ho u mně už viděly. Kupuji si stále dokola tento střídavě s gely od Baley. Funguje skvěle, dobře pění, na pokožce je příjemný. Určitě ho nemám naposledy.

Deodorant Dove - 5/5
Taky klasika, kterou tady vidíte snad pokaždé. Deodoranty od této značky patří mezi moje nejoblíbenější a jiné značky používám spíše vyjímečně.

Čistící šampon Yves Rocher - 4/5
Tento šampon byl určený pro mastné vlasy a obsahoval výtažek z kopřivy. Měl gelovou konzistenci, voněl jako klasický kopřivový šampon. Trošku mi vadilo, že byl hodně řídký a při aplikaci rychle stékal z rukou. Jinak ale nebyl špatný, vlasy po něm vypadaly moc hezky, ale nemůžu říct, že by se mi prodloužil interval mezi mytím vlasů. Podle mě je to lepší průměr a znovu už ho úplně nepotřebuji.


Mléko po opalování Sun Dance - 5/5
Objev letošního léta a můj velký oblíbenec. Psala jsem o něm v samostatném článku. Jednalo se o krém, který měl zlatavou barvu a obsahoval maličké zlatavé třpytky, které krásně podtrhly letní opálení. Navíc naprosto božsky voněl po kokosu. Tohle je moje must-have i na nadcházející letní období, lepší mléko po opalování jsem neměla, moc mě bavilo ho používat.

Sprchový gel Fa - 5/5
Tuto značku v drogeriích nějak přehlížím, ani nevím proč. Tenhle sprcháč jsem dostala od kamarádky a mile mě překvapil. Měl gelovou konzistenci, dobře pěnil, pokožku nevysušoval, příjemně voněl a celkově mě bavil. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet.

Čistící pleťová voda Nivea - 4/5
Pleťové vody moc nepoužívám, většinou si vystačím s micelárkou, ale tahle byla moc příjemná a dobře pleť vyčistila od běžných nečistot jako je prach a běžné nečistoty. Já jsem jí moc ráda používala především ráno. Byla fajn, ale jak říkám, preferuji jiné produkty. Více jsem o ní psala zde.



Loreal Casting Sunkiss Jelly - 3/5
Jedná se o krém, který má přirozeně zesvětlit vlasy, tak před dvěma roky to byl hit, určitě jste o něm slyšely. Já z něj mám rozporuplné pocity, nějaký slabý efekt jsem viděla, ale nebylo to nic extra, kvůli čemu bych si musela tento produkt pořizovat znovu. Ani jsem ho nedopoužívala, protože mě prostě nebavil. 

Pleťový olej a denní krém Alverde - 5/5
Tuhle řadu od Alverde jsem si zamilovala, jak olej, tak i denní a noční krém. Podrobnou recenzi najdete zde.


Krém na ruce Balea - 5/5
Jednalo se o miniaturku z loňského adventního kalendáře a byl skvělý. Krásně voněl, často mi jeho parfemaci chválilo i okolí, kamarádky se pídily po tom, co to tak voní. Navíc dobře hydratoval pokožku rukou a ruce nemastil.

Krém na ruce Havlíkova přírodní Apotéka - 5/5
Další můj miláček. Moc jsem si ho oblíbila, jak kvůli hydratačním schopnostem, tak kvůli jeho krásné bylinkové parfemaci. V zásobě mám ještě velké balení, za což jsem ráda. Více jsem o něm psala zde

Koupelový koncentrát Tetesept - 3/5
Pěkně ovoněl a obarvil vodu, jinak nepěnil ani nic podobného. Já se přiznám, že mám raději pěny do koupele, takže znovu už ho nepotřebuji.


Bronzer Essence - 3/5
Jak můžete vidět, tak bylo období, kdy jsem ho moc ráda používala. Dnes už mám jiné produkty, které se staly mými oblíbenějšími, po tomhle jsem už asi dva roky nesáhla, tak jsem se rozhodla ho vyhodit. Ale nebyl vůbec špatný, dobře se s ním pracovalo, ikdyž mírně prášil a na pleti vypadal dobře.

Korektor Bourjois Radiance Reveal - 4/5
Byl skvělý, moc ráda jsem ho používala. Krytí bych označila jako střední, navíc mírně projasnil, což se mi pod očima velmi líbilo. Byl uživatelsky moc příjemný, nemůžu proti němu říct nic špatného, nezalézal mi do vrásek a na pleti vydržel dlouho v pěkném stavu. Ráda ho doporučím. Více zde.

Čistící houbička Calypso - 5/5
Další klasika, kterou si pořizuji opakovaně. Používám ji zejména k odstranění pleťové masky z obličeje, na což funguje úplně dokonale.

Houbička na makeup - 5/5
Jedná se o houbičku, kterou jsem si pořídila na E-bay a měla by to být napodobenina Beauty Blenderu. Momentálně mám ve své sbírce i originál a musím se přiznat, že nevidím moc rozdíl, i tenhle "fake" mi maximálně vyhovoval.

A jsme na konci. Máte zkušenost s některým ze zmíněných produktů?

Moc se těším na Vaše komentáře, užívejte podzimu! :)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To já taky, především kvůli těmto značkám chodím ráda nakupovat do DM drogerie :)

      Vymazat
  2. ten Loreal zosvetlovač som používala, a bola som s ním spokojná, avšak musela som viac krát použiť aby som videla efekt :) Alverde krémiky zbožnujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě to moc poznat nebylo, dneska dám radši přednost zesvětlení v kadeřnictví :) ale ten efekt nejspíš nebyl tolik viditelný, protože moje barva vlasů je střední až tmavší hnědá.

      Vymazat
  3. Sunkiss Jelly jsem používala už druhé léto a u mně má skvělý efekt, ale je to i tím, že mám blond vlasy a ty pramínky, kam jsem si ho nanesla, tak zesvětlil a vypadalo to moc hezky. A souhlasím s mlékem po opalování Sun Dance, už jen ta vůně byla báječná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě svoji barvu vlasů tmavší hnědou, takže možná proto jsem neviděla takový efekt, jaký bych chtěla. To mléko jsem si zamilovala, do letoška jsem netušila, že podobný produkt vyrábí. Doufám, že ho nepřestanou prodávat, protože se bojím, že se bez něj v létě neobejdu :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)