úterý 28. listopadu 2017

Pleťový krém Lirene pro citlivou pleť

Zdravím Vás holky!

Určitě jste zaznamenaly, že kosmetická značka Lirene měla před nějakou dobou rozsáhlou kampaň, ve které jste se mohly zapojit do testování jejich kosmetiky. Protože jsem s touto značkou dosud neměla žádnou zkušenost, tak jsem samozřejmě neodolala a zkusila štěstí. Zadařilo se a domů mi přišel hydratační pleťový krém určený pro zklidnění podráždění. Dnes už ho mám důkladně vyzkoušený a ráda bych vám o něm řekla pár slov.


Lirene je cenově dobře dostupná značka pečující kosmetiky, kterou nyní seženete snad ve všech řetězcích drogerií. V jejich sortimentu najdete zejména pleťovou péči, tuším, že produkty na tělo vůbec nevyrábí nebo jsem je dosud nezaregistrovala :)
Jejich produkty jsou rozdělené barvami podle jednotlivých typů pleti. Konkrétně tento krém v modrém obalu je určený pro citlivou pleť se sklonem k alergiím a podráždění. Výrobce slibuje intenzivní hydrataci, snížení podráždění a vyhlazení vrásek. Kromě jiného obsahuje tento krém duo vitamín C, který posiluje přirozenou lipidovou vrstvu pokožky a chrání ji před volnými radikály, kyselinu hyaluronovou, která pleť dlouhodobě hydratuje a taky allantoin, který by měl zklidňovat pleť a stimulovat obnovu tkání. Tento krém by se měl používat ráno a večer, ale jelikož obsahuje SPF 6, tak ho já osobně používám pouze ráno. Zdá se mi zbytečné na noc zatěžovat obličej nějakým ochranným faktorem.

Samotný krém má lehkou našlehanou konzistenci, dobře se roztírá a pár minut mu trvá než se do pleti plně vsákne, což mi vyhovuje. Nemám moc ráda krémy, které zaschnou ještě než si je stihnete rozetřít po celém obličeji a pak máte pocit, jako kdybyste žádnou péči nepoužily. Já tento krém používám jako podklad pod makeup a musím říct, že na to funguje skvěle. Pleť dobře připraví, hezky ji vyhladí, krásně díky němu splyne makeup s pletí a nejsou vidět suchá místa ani  se mi naopak více nemastní T - zóna, což občas bývá problém u mojí smíšené pleti. Co mi na něm ale nejvíc učarovalo je vůně. nádherná, svěží, čistá - já osobně cítím okurky, což je po ránu na unavenou pleť opravdu příjemná vzpruha.
Celkově musím tento krém pochválit, není vůbec špatný, klasický průměrný dobrý krém z drogerie, který plní to, co slibuje. Mám poměrně citlivé oční okolí a ani tam mě nijak nedráždí. Pokud hledáte nějaký dobrý hydratační pleťový krém z drogerie na běžné použití a nemáte problémy s pletí, tak tento můžu určitě doporučit. Pokud ale máte pleť extrémně vysušenou nebo mastnou, tak to pro vás nebude. Je to dobrá péče pro pleť, která nemá žádné větší problémy.


Máte nějakou zkušenost se značkou Lirene? Jaký je Váš oblíbený pleťový krém z drogerie? :)

Mějte se krásně, víkend se pomalu blíží :)

6 komentářů:

  1. Od Lirene jsem měla tonikum, které bylo vážně dobré a vím, že má v nabídce i micelárku, jinak je pro mně tahle značka dost neprobádaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárku bych ráda taky časem vyzkoušela. Ještě vím, že mají v nabídce i nějaký čistící micelární gel, ten by mě taky hodně zajímal :)

      Vymazat
  2. Zrovna ho budu mít ve spotřebovancích. Na jednu stranu byl super v tom, že neměl silikony a neucpával mi póry. Občas mi ale kolem koutků rtů dělal suché šupinky. Na den krémy nemám ráda, takže jsem ho používala na noc i přes to SPF (taky bych ho na noc radši neměla). Jsem teda v tomhle neutrální, znova ho nechci, ale kdybych už nevěděla, jaký krém koupit, tak bych po něm možná sáhla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně žádné problémy nedělá, je fajn, ale jak říkám nejspíš jenom pro pleť, která nemá žádné větší problémy. Je rozhodně plně funkční, ale nemá nic navíc, čím by mě nadchnul. Já se přiznám, že zrovna co se pleťových krémů týče, tak mi nevadí trochu zainvestovat. Ráda si pořizuji lékárenské značky a taky mě hodně láká Clinique, Havlíkova Apotéka a podobně :)

      Vymazat
  3. Od Lirene používam krém na tvár s aloe vera a je výborný, značka ma veľmi prekvapila. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tady mám ve vzorečku, ale zatím jsem ho ještě nezkusila :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)