středa 6. prosince 2017

Co jsem dělala v listopadu?

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Jak se máte? Já jsem dneska pořídila poslední vánoční dárek, takže mám velkou radost a už se těším až budu dárečky balit. Těžko říct, co mám radši, jestli dárky dávat nebo dostávat, obojí ve mně vyvolává pocity štěstí, hlavně když vidím, že se obdarovanému dárek opravdu líbí.

Dnes se ale nebudeme zaobírat vánoční tématikou, ale ještě se vrátím k uplynulému měsíci. Když se tahle zpětně dívám na fotky, tak musím říct, že listopad byl hodně, ale opravdu hodně o jídle. Byl to skvělý měsíc a mimo jiné jsem navštívila i bistro jehož kuchař je oceněný Michelinskou hvězdou a popravdě jsem se hodně dlouho takhle luxusně nenajedla. Všechno bylo výborné a určitě jsem v Bistrot de Papa nebyla naposledy. Tak se se mnou pojďte mrknout na můj listopad prostřednictvím fotek :)



 něco dobrého k jídlu, knížka a pohoda, takhle nejraději trávím volný čas v zimním období


 s příchodem zimy jsem se taky znovu vrátila k teplým snídaním, nejraději mám různé kaše s ovocem

 už jsem zmiňovala jak ráda mám krémové oční stíny, tady je důkaz místo slibů

 a dva moje nejoblíbenější a nejpoužívanější konturovací pudry - Hoola a Makeup Revolution



 úžasný gastronomický zážitek a prostředí ve výše zmíněném bistru v srdci Vysočiny

 udělala jsem si radost novou kuchařkou Kačí z blogu MyCookingDiary, zatím jsem zkoušela tři recepty a všechny mi moc chutnaly

 a také jsem poprvé dělala dýňové lívance, které byly naprosto famózní!

 vytáhla jsem starou limitku vánočního laku na nehty od Essence a pořád se mi moc líbí


 moje oblíbená kavárna Do Patra a chvilka jenom pro mě

 už jste viděly v Tescu tyhle makronky? Stojí asi dvacku a jsou výborné, doporučuji

Tak, to je moje listopadové, takřka "gastronomické" okýnko. Jde vidět, že jídlo a já jde prostě dohromady. Příště se pokusím fotit i něco jiného :D

Jaký byl Váš listopad? :)

Mějte se krásně! :-*

8 komentářů:

  1. Mňam, příště prosím na začátek varování nečíst na noc, kdy je touha po jídle a sladkostech největší, ještě s představou dlouhého studijního večera :D Moc obdivuju schopnost vařit podle kuchařky, já nejsem schopná si předem nakoupit ani něco odměřovat, takže do kuchařky se ráda podívám, ale vždycky improvizuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, tak jsi vydržela nebo sis dala něco dobrého? :D Tak to já zase jedině podle receptů, na nějaké extra improvizace mě neužije :)

      Vymazat
  2. Mně u Tebe jídlo baví, ty dýňové lívance vypadají chutně už z fotky:-) Taky teď jedu v duchu teplých snídaních a celkově teplého jídla, polévky a tak, jak venku přituhuje, tak je potřeba se zahřát:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly fakt výborné, dokonce chutnaly i bráchům a taťkovi a to je co říct, těm se člověk jen tak nezavděčí. A přítel jich spořádal asi sedm :D Přesně tak, buď kaší nebo třeba nějakým punčem či svařákem :D

      Vymazat
  3. Ty dýňový lívance vypadají fakt mega moc dobře :)
    Jsem ráda za tyhle tvoje články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že patří tenhle typ článku mezi tvoje oblíbené, vážím si toho :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)