sobota 23. prosince 2017

Veselé Vánoce!

Zdravím Vás v tomto svátečním čase moje milé čtenářky!

Ráda bych Vám popřála krásné a především klidné svátky, strávené s lidmi, které máte rádi a takovou tu vánoční pohodu. Podívejte se na nějaký pěkný film nebo pohádku, dejte si bez výčitek oblíbené cukroví a hoďte si nohy nahoru. 
Já jsem ještě dneska dopoledne balila dárky a protože mě vždycky zaúkolují téměř všichni členové mé rodiny, tak se vážně jedná o několikahodinovou práci. Teď už mám před sebou ale jenom to hezčí, dnes se chystáme na návštěvu k sousedům, zítra s malou sestrou na předpremiéru nové Troškovi pohádky do kina, potom na klasický Vánoční výšlap a potom už nás čeká Štědrý večer na který se moc těším, především kvůli kaprovi a salátu, který miluji a mohla bych ho jíst na kila. Je potřeba si na všem hledat to pěkné a radovat se z maličkostí :)
Po svátcích se samozřejmě můžete těšit na tradiční článek o tom, co mi Ježíšek přinesl.


Mějte se krásně, užívejte Vánoční atmosféry a nestresujte se. Děkuji Vám za přízeň! :-*

2 komentáře:

  1. Já jsem taky byla zaúkolovaná na balení dárků ostatních členů rodiny :-D :-D
    Hezké Vánoce i tobě, Peti.

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastné a veselé Vánoce, radost, pohodu a ať večer pod stromečkem najdeš dárky, které Tě potěší:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)