sobota 6. ledna 2018

Co jsem dělala v prosinci?

Přeji Vám krásný víkend moje milé čtenářky! :)

Dnes si trošku připomeneme Vánoční atmosféru, protože bych vám chtěla prostřednictvím fotek ukázat, jaký byl můj prosinec teď už loňského roku. Pořád se mi trošku těžko věří, že už máme rok 2018, ten čas neskutečně letí. Jsem zvědavá co tenhle rok přinese. Doufám, že se nám s přítelem podaří udělat velký kus práce na stavbě, abychom se mohli nejpozději po dalších Vánocích stěhovat. Taky mě v létě čeká cesta do USA, kde hodláme s přáteli cestovat a já už se nemůžu dočkat. Jinak žádné další zásadní životní milníky v plánu nemám, ale víte jak to je, člověk míní a život mění....tak se necháme překvapit :)

letos jsem klasický adventní věnec nějak nestihla, tak alespoň takhle provizorně


příroda kouzlila



pekla jsem cukroví, což mě moc baví a už se nemůžu dočkat, až budu péct ve své vlastní kuchyni v novém domečku


samozřejmě nemůžou chybět knihy, to je pro mě největší relax

po dlouhé době jsem si pořídila nějaký časopis, upřímně jenom kvůli dárku v podobě rtěnky od Bourjois

ani letos na mě Mikuláš nezapomněl



miluji ty dny, kdy si můžu přispat a dát si tak záležet na snídani

udělala jsem si radost novými vosky do aromalampy

a navštívila indickou restauraci, kde jsem si moc pochutnala

pak přišel Ježíšek, který mi nadělil úžasné dárky, děkuji

a nakonec bylo potřeba vyměnit starý diář za nový! :)

❄ A jaký byl Váš prosinec? ❄

Mějte se krásně a užívejte dnešního slunečného dne! 

6 komentářů:

  1. Krásné fotky:-) Knížku Ta přede mnou teď mám právě rozečtenou a nemůžu se od ní odtrhnout:-) Držím palečky, ať jdou práce na stavbě jako po másle a ať to vyjde s tím stěhováním:-) My jsme teprve ve fázi koupi pozemku, takže to ještě potrvá, než nám na něm bude stát domeček, ale strašně se na to těšíme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka Ta přede mnou mě taky hodně bavila a dokonce bych ji zhodnotila jako jednu z nejlepších knížek, které jsem loni přečetla, vážně super napínavá a čtivá se zajímavým rozuzlením. Děkuji moc, jsi hodná:) . Vám taky pevné nervy, všechno to vyřizování a papírování kolem je opruz.

      Vymazat
  2. Peti, jak jsi spokojena s rtenkou? Ja ji mam uz asi 2 roky, ale jiny odstin a kdyz jsem videla Elle, rikala jsem si, ze bych si casopis taky koupila. Juuu moc se mi libi varecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s ní spokojená moc, líbí se mi jak na rtech zaschne a přitom je nevysušuje a neleze do vrásek. Akorát mám trochu problém s tím, že mění barvu. Hned po nanesení vypadá jako krásná nude růžová, ale když zaschne, tak se barva docela rapidně změní. Nicméně se mi líbí i tak, takže nebudu nadávat :)

      Vymazat
  3. A cesta do Ameriky .. paaani, uz ted se tesim na clanky. Taky se jednou do Ameriky podivam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu se dočkat, myslím, že to bude super zážitek a dobrodružství :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)