pátek 23. března 2018

BB krém Clarins

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Pokud můj blog sledujete už nějakou dobu, tak určitě víte, že velmi ráda zkouším nové makeupy a BB krémy. Byly doby, kdy jsem makeupy vůbec nepoužívala, vystačila jsem si s tónovacími nebo BB / CC krémy. Vyzkoušela jsem jich už poměrně dost a vždycky musím doma alespoň jeden mít. Doposud jsem si tak nějak vystačila s tímhle typem produktu z drogerie, ale jakmile jsem si začala vydělávat, tak jsem toužila vyzkoušet i něco z parfumerie. Moje volba padla na BB krém od značky Clarins. 


Tento produkt jsem si pořizovala v zimě, takže jsem si vybrala nejsvětlejší odstín, který je v nabídce s názvem 00 Fair. Dle oficiálního popisu by mělo tohle "bíbíčko" revitalizovat a chránit pleť, sjednocovat její tón, vytvořit ideální barevný vzhled a okamžitě se do pleti zahladit, chránit před vnějšími vlivy a výsledkem by měla být svěží a zářivá pleť. Navíc je vhodný pro všechny typy pleti a má SPF 25. No řekněte samy, kdo by odolal? :)

Musím říct, že jsem od něj měla opravdu vysoká očekávání, znáte to, když si uděláte radost a koupíte si něco dražšího než běžně. Krém má opravdu světloučkou barvičku a konzistencí je velmi příjemný, na pleti není během dne vůbec cítit. Tím ale bohužel veškerá pozitiva končí. 

První co mě udeřilo do nosu po otevření je květinová parfemace, která je hrozně silná a obtěžuje mě. Nevím, proč by měl mít produkt na pleť takto silnou vůni. To mě prostě nebaví a zdá se mi to úplně zbytečné. 
Nyní jsem zvyklá nanášet všechny typy makeupu a BB krémů navlhčenou houbičkou, protože s ní mám nejlepší zkušenost, takže jsem nedělala vyjímku ani u tohoto produktu. BB se s ní nanáší docela dobře, ale vůbec nejde do pleti zapracovat. Mám pocit, že produkt po pleti jenom klouže tam a zpět a pokud si opravdu nedáte hodně záležet, tak budete mít na pleti nevzhledné mapy a budou vidět tahy houbičkou. Já nevím jak vy, ale já od podobných typů produktů očekávám právě jednodušší manipulaci než u makeupů, prostě jenom nahodím na obličej, ono to vypadá dobře a můžu jít. U tohoto "bíbíčka" si ale naopak musím dát mnohem větší práci s aplikací a nanesením, takže ho používám jenom když si s ním můžu vyhrát a to opravdu nechci. Už tohle je dost velké mínus a rozhodně není jediné. Než se mi podaří produkt zapracovat do pleti, tak mezitím zoxiduje a ztmavne o několik odstínů, je opravdu vidět výrazný rozdíl mezi obličejem a krkem, takže i kdybych chtěla tenhle odstín 00 používat v zimě, tak bohužel, musím si ho schovat na jaro nebo léto. Další nevýhodou je, že téměř vůbec nekryje a nedá se ani vrstvit, prostě mám obličej jenom tmavší ale krytí nic moc, na mě slabé, stejně to musím dotáhnout korektorem a krycím pudrem. 
Na pleti mi vydrží pár hodin, leskne se mi T - zóna,  lehce i zvýrazňuje suchá místa na bradě. Navíc pokud by se nezapudroval, tak docela lepí, což mi taky není příjemné. 

Toť moje postřehy. Chci ho dopoužívat, když už jsem do něj investovala ty peníze, ale musím se do jeho používání opravdu nutit, protože mě nebaví a nedělá skoro nic, jak je vám asi jasné z výše napsaného. Paradoxně má na internetu docela dobré hodnocení, tak nevím kde se stala chyba. U mně ale rozhodně vedou BB a CC krémy z drogerky - např. Bourjois, Max Factor i Garnier ve verzi pro smíšenou pleť. Je mi to líto, ale tohle se nepovedlo.


Co Vy a značka Clarins? Znáte, máte, používáte? Tohle mě opravdu zajímá, budu ráda za Vaše komentáře a případné tipy, co opravdu stojí za to. 

Užijte si krásný víkend! :)

2 komentáře:

  1. Zkušenost nemám, ale byla bych opravdu zklamaná..když už bych do toho ty peníze vrazila, tak bych očekávala něco jako slibuje ten popisek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej, čekala jsem zázrak a ono prd. Příště si investici do nějakého dražšího BB krému budu zase dlouho promýšlet.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)