pondělí 30. dubna 2018

Makeup Loreal True Match

Přeji Vám krásný čarodějnický večer moje milé čtenářky! 

Dnes bych vám ráda řekla pár slov o makeupu, který už používám nějaký ten pátek. Od té doby, co se mi zhoršila pleť, dělají se mi častěji pupínky a mám i malé flíčky po akné je pro mě makeup nebo tónovací krém hodně důležitou položkou mojí makeup rutiny. Tím, že pracuji s lidmi a potkávám jich za den opravdu mnoho, tak potřebuji mít nedostatky trošku schované, abych se cítila lépe a v pohodě a nemusela myslet jenom na to, jakou mám třeba dnes nehezkou pleť. Úplně náhodně jsem v drogerii sáhla po makeupu Loreal s názvem True Match, protože byl zrovna ve slevě a vyšel mě asi na dvě stovky. Na tuto značku je to velmi dobrá cena, navíc v minulosti jsem už nějaký makeup od Loreal měla a vyhovoval mi, takže jsem doufala, že tenhle bude taky dobrý.


Moc se mi líbí balení - bytelná skleněná lahvička a aplikátor ve formě pumpičky. Tohle je můj vůbec nejoblíbenější typ balení makeupu. Pumpička je velmi praktická, na celý obličej mi stačí dvě dávky. Tento makeup nanáším stejně jako všechny navlhčenou houbičkou, protože se mi tento způsob nejvíc osvědčil a výsledný efekt potom vypadá přirozeněji než třeba po nanášení štětcem.

Na Lorealu se mám ráda, že mají na výběr opravdu z velkého množství odstínů. Vybírat si můžete z odstínů teplých (W), studených (C) nebo neutrálních (N). Já jsem sáhla po odstínu 2.R/ 2.C Rose Vanilla, což znamená že se jedná o druhý nejsvětlejší odstín z těch studených tónů. 
Podle oficiálního popisu by měl tento makeup sjednotit pleť a zakrýt veškeré její nedostatky, hydratovat, vyhlazovat a mít nemastné složení, což zajišťuje kombinace tří lehkých olejů, které se rozdílně vstřebávají.

Já tento makeup používám druhý měsíc a musím říct, že od té doby, co jsem si ho pořídila sáhnu po něčem jiném zřídka. Odstín mi sedí úplně výborně, makeup má skvělou konzistenci a pracuje se s ním na jedničku. Výborně se roztírá aniž by tvořil šmouhy nebo hrudky, dokonale k pleti přilne, nezvýrazňuje suchá ani mastná místa, což u mojí smíšené pleti bývá problém. Krytí je pro mě naprosto adekvátní, odstín pleti je sjednocený a zakryje i menší nedokonalosti, ale rozhodně se nemusíte bát, že byste na obličeji měly nevzhlednou masku - naopak, působí přirozeně a hlavně mám pocit, že tím jak je lehký a tekutý, tak pod ním pleť může dýchat. Vůbec ho na pleti necítím. Vydrží mi na obličeji v dobrém stavu celý den, aniž by se mi nějak sléval do vrásek nebo se mi extrémně mastila T - zóna. Když ho mám na obličeji, tak je moje pleť tak nějak spokojená, není vysušená no pro mě prostě ideál.

Musím říct, že mě ve všech směrech mile překvapil, líbí se mi jeho vlastnosti, výběr odstínů a výsledný finish na pleti. Mileráda si ho pořídím za nějaký čas znovu.


Co Vy a značka Loreal? Pokud máte některé jejich produkty oblíbené, budu ráda, když se o nich zmíníte v komentářích, protože tipů na dobrou kosmetiku není nikdy dost :)

Krásný zbytek dne a užijte si zítřejší volno ☘

7 komentářů:

  1. Vím, že tento make-up je oblíbený, také jsem ho měla, ale na mě bohužel oxidoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já s ním tento problém naštěstí nemám, barva je naprosto totožná jak v obalu, tak na pleti :)

      Vymazat
  2. Tenhle make-up patří k mým oblíbeným, na mou smíšenou pleť se osvědčil skvěle. Rozhodně patří k make-upům, které budou mít v mé sbírce své místo jisté:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda slyším, že se shodneme, je opravdu výborný. Rozhodně ho taky nemám naposledy :)

      Vymazat
  3. Makeup od Loreal jsem vždy chtěla zkusit, ale dokud nezačnou dělat odstín pro sněhurky, tak mám smůlů :D :/
    http://byterina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi taková bledulka? Mně se ten nejsvětlejší zdál docela vyhovující i na bledé typy :)

      Vymazat
  4. Stiletto Titanium Hammer Safety Razor - Titanium Arts
    Stiletto Titanium titanium nose stud Hammer Safety titanium welder Razor. 2017 ford fusion energi titanium The Stainless Steel Blade titanium body jewelry provides an excellent performance against an aggressive slant. It is also suitable microtouch titanium trim walmart for the thicker handle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)