pátek 18. května 2018

Spotřebováno - duben

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dnes bych vám ráda ukázala kosmetiku, které jsem se podívala na dno v uplynulém měsíci. Vím, že jsem pozadu, ale poslední dobou mi ty dny nějak rychle plynou, mám spoustu aktivit a na počítač a blog nezbývá tolik času, kolik bych chtěla. Nicméně recenze "kosmetických odpadků" patří mezi moje nejoblíbenější články a proto vás o něj neochudím ani tentokrát. Duben byl co se spotřeby týče docela plodný, mám tady celkem šestnáct kousků kosmetiky a z toho hned čtyři kousky dekorativky. Tak jdeme na to, příjemné čtení ☺.


Suchý šampon Batiste Heavenly Volume - 5/5
Já vám nevím, ale od té doby co mám kratší vlasy, používám suché šampony paradoxně častěji než dřív a tím se zvýšila i má spotřeba. Suché šampony této značky obecně miluji, ale tenhle byl snad ze všech nejlepší. Opravdu jsem zaznamenala slibované dodání objemu a to poměrně výrazně.

Pěna do koupele Avon - 2/5
Určitě byla lepší než ta pěna ve zvířátkových obalech této značky, ale ani tak nic co bych potřebovala  nutně znovu. Balea mi udělá lepší službu.

Tělové mléko Indulona - 5/5
Výborný produkt, který skvěle hydratoval, na těle byl příjemný, nelepil, rychle se vsákl a nenásilně voněl. Můžu jedině doporučit.

Sprchový gel La petit Marseiliais - 5/5
Jeden z nejlepších sprcháčů za poslední dobu. Byl naprosto skvělý, pro pokožku byl pohlazením, skvěle pěnil, nevysušoval a dokonale voněl. Rozhodně chci tuhle značku prozkoumat víc. Psala jsem o něm i v Oblíbencích.


Pěna do koupele Oriflame - 2/5
Takový průměr, nic extra. Bylo jí potřeba hodně, aby vytvořila opravdu hustou pěnu a vůně mě taky úplně nezaujala. Znovu si ji nepořídím.

Mýdlo na ruce Avon - 5/5
Jednalo se o zimní limitku a já jsem dostala k vánocům jak mýdlo, tak sprchový gel. Mýdlo bylo super, krásně vonělo, dobře pěnilo, ruce dobře umylo a vůně se na rukou držela dlouho.

Sprchový gel Avon - 1/5
Dávám jeden bodík za parfemaci, jinak na konzistence byla taková až moc gelovitá, hrudkovitá a prostě mě nebavila, takže jsem ho nakonec přelila do lahvičky s pumpičkou a spotřebovala ho taky na ruce.


Deodorant Dove - 4/5
Pokud sledujete můj blog pravidelně, tak víte, že deodoranty této značky patří mezi mé nejoblíbenější a kupuji si je stále dokola. Ani tenhle není vyjímkou, byl super. Akorát se jednalo o verzi úplně bez parfemace a já se musím přiznat, že mi tam ta jemná vůně chyběla, takže příště zase sáhnu po jiné variantě.

Initmní ubrousky Nivea - 5/5
Nejlepší intimní ubrousky vůbec, taky už je mám po několikáté. Miluji jak tuhle modrou variantu, tak i tu zelenou.

Mixa Cica - creme - 4/5
Jednalo se o univerzální krém, který byl určen jak na pleť, tak tělo, ruce i nohy. Byl moc příjemný, akorát tak hydratační, chvilku trvalo než se vsákl, ale nebyl nijak mastný. Opravdu moc příjemná záležitost. Měla jsem ho s sebou jednou někde na cestách a na to je opravdu super. Doma jsem používala pleťové krémy určené na akné, takže jsem tenhle nakonec vypotřebovala na mazání rukou a nohou. Nicméně pokud hledáte univerzální funkční krém, tak si myslím, že tohle bude dobrá volba.


Tělový sprej I love... - 5/5
Tenhle produkt mě bavil. Krásně sladce voněl, jako nějaké bonbonky, vůně byla poměrně dlouho cítit a všímalo si jí i okolí, několikrát jsem na ni byla tázána. Měla jsem i tělový sprej od Victoria´s Secret a musím říct, že s tímhle jsem byla spokojená více, ať už co se týče intenzity vůně i výdrže. 

Matný bronzer W7 - 3/5
Svého času jsem ho používala opravdu hodně a ráda a je to na něm vidět. Nebyl vůbec špatný, dobře fungoval na konturování. Nicméně dneska už mám ve své sbírce jiné kousky a po tomhle nesahám, takže nadešel jeho čas a musím se s ním rozloučit.

Tamponky na odlakování nehtů Ebelin - 1/5
Dostala jsem je od kamarádky a bohužel to byl totální propadák. Strašně smrděly, lak po nehtu jenom rozmazaly a téměř nic neodlakovaly. Na nehty jsem je zkusila dvakrát a fakt to nešlo, potom jsem je používala jenom na odstranění nečistot z pracovního stolu a tak podobně.


Rtěnka Essence All about Cupcake - 5/5
Je to moje historicky první pořízená a zároveň i vypotřebovaná rtěnka, svět je zase v rovnováze ☺. Byl to krásný růžový odstín, který jsem si kdysi koupila na základě recenzí Petry Lovelyhair. Barvička to pro mě byla ideální na běžné denní nošení do školy i do práce. Na rtech moc dlouho nevydržela, byla vlastnostmi spíš jako balzámek, ale byla příjemná, komfortní, vypadala dobře a prostě mě bavila. Tohle se povedlo. Objevila se i v oblíbencích.

Korektor Maybelline Fit me! - 5/5
Pro mě jeden z nejlepších korektorů jaké jsem kdy měla. Určitě ho nemám naposledy. Více v samostatném článku.

Tužka na oči Yves Rocher Brun Ecorce - 5/5
Kajalová tužka v hnědé barvě se zlatými třpytkami. Na očích vypadá krásně a je to zase zajímavější než klasická černá. Na očích mi vydržela celý den bez jakéhokoliv rozmazávání nebo jiných nepříjemností. Bohužel se mi zlomila tuha a proto nešla dál používat. Už mám doma pořízenou další a to je co říct, protože stejnou dekorativku si moc často nekupuji. Více jsem o ní psala tady.

A to by bylo z dnešního článku všechno. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete pokud máte zkušenost s některým z těchto produktů.

Krásný víkend Vám všem ☼☘

8 komentářů:

  1. Korektor Fit Me je taky můj oblíbenec a to stejné bych mohla říct o sucháči Batiste, tento díky tomu objemu má benefit navíc, tak ho kupuji nejčastěji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor mě opravdu hodně nadchnul. Teď používám Wake me up od Rimmel a ten se s ním vůbec nedá srovnat.

      Vymazat
  2. Pěkná spotřeba, mně v poslední době ta kosmetika nějak neubývá. Musím kouknout po tomhle Batiste. Suché šampony moc často nepoužívám, ale je to za mě věc, co prostě doma mít musím. Zrovna teď jsem jeden spotřebovala, ale ještě mám v zásobě jiný, tak koupě tohoto musí počkat. Dove bez parfemace jsem měla kdysi taky a taky mi tam ta vůně chyběla. Zaujala mě tužka na oči. Mám hnědou se zlatými odlesky od Avonu, ale hrozně rychle mizí. Navíc má divné balení, takže víčko se při neopatrnosti dotkne špičky a musím furt řezat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že snad na co sáhnu, to je skoro vypotřebované :D Tahle tužka je fakt super, určitě ji v jejich obchůdku vyzkoušej. Mají i docela velký výběr odstínů :)

      Vymazat
  3. Já mám Batiste taky moc ráda, taky se mi často objevuje ve Spotřebovancích :-) Z korektorů mi nejvíce vyhivuje od Makeup Revolucion, pro moji pleť středního věku je Top.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď ten nový od Makeup Revolution s rose gold víčkem? Ten mě taky hodně láká :)

      Vymazat
  4. To tělové mléko bych ráda zkusila - Indulona - celkově po Induloně sáhnu vždy, když už nevím coby.. dávka hydratace je u ní jistota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je to taková ta značka, kterou mám zafixovanou z mého dětství, protože ji používaly maminky a babičky :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)